boxingfamiily@gmail.com ۰۹۳۵۳۱۶۶۹۵۲

اصل جابجایی در بوکس

چرا باید همواره در حال حرکت باشیم؟یکی از مفاهیمی که همیشه دوست داشتم اون رو به بوکسورهای عزیز یاد آور شوم این بود که یک بوکسور همیشه بایستی در حال جابه جایی باشد. بعضی از بوکسورها فکر می کنند اگر در جنبش مداوم داشته باشند انرژی آنها تلف می شود و باعث می شود که پیشبینی شوند، ولی این دیدگاه اشتباه است. داشتن تحرک،باعث استقامت، سرعت و ریتم های بسیار زیاد و غیر قابل پیشبینی می شود و مهمتر از همه شما گیر نمی افتید.

کاهش وزن با بوکس

یک جلسه این ورزش به طور بالقوه قادر است تا حتی ۱۰۰۰ کالری برای شما بسوزاند، البته اگر با فشار کافی‌ تمرین کنید، که این میزان کالری سوزی بسیار زیاد و فوق‌العاده می‌باشد. حتی اگر با فشار کمتری آن را انجام دهید، در مدت زمان کوتاهی‌ مثل ۳۰ دقیقه میتوانید چند صد کالری بسوزانید. در این مقاله کامل توضح میدهیم. با ما همراه باشید.

آسیب های ورزش بوکس

چقدر با آسیب های ورزش بوکس آشنا هستید؟ ورزش بوکس پرطرفدارترین ورزش‌ها بوده، طرفدارانش هم خانم و آقا نمی‌شناسد. علیرغم ماهیت جنگی این ورزش، بوکس ورزشی شریف است و به دلیل سابقه غنی و تاریخ کهن بسیار محبوب و مشهور می‌باشد. در سراسر جهان مردم از دیدن مسابقات بوکس لذت میبرند و یکی‌ از پر تماشاگرترین ورزش‌های موجود است. دانستنِ آسیب‌ های ورزش بوکس و راه مقابله با آن برای هر بوکسوری مهم و ضروری‌ است. با ما همراه باشید تا انواع آسیب های ورزش بوکس و راه‌های درمان وپیشگیری از آن را به شما بگوییم.

آیا بوکس برای کودکان مناسب است؟

برنامه بوکس کودکان در مقایسه با بوکس بزرگسالان تفاوت های قابل توجهی از جمله در انواع تمرینات، شدت فعالیت ها و اهداف کلی دارد. برنامه ریزی برای بوکس کودکان بیشتر بر تقویت مهارت های اساسی، افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای اعتماد به نفس و نظم و انضباط متمرکز است تا رقابت و شدت فیزیکی سنگین. با ما همراه باشید.